Google AdWords oglaševanje

//Google AdWords oglaševanje

Google AdWords oglaševanje

Google AdWords oglaševanje se je pred časom spremenilov Google Ads. Na našem blogu smo o Google oglaševanju že pisali. S klikom na Google oglaševanje v letu 2020 si lahko preberete več zanimivih informacij o tem, kako se morate oglaševati in kakšne opcije vam Google ponuja.

Google AdWords oglaševanje je bilo predstavljen dve leti po tem, ko je postalo najbolj priljubljeno spletno mesto na svetu: Google.com. Oglaševalska platforma se je na sceno pojavila oktobra 2000 kot Google Adwords, a je bila po nekaj rebrandingu v letu 2018 preimenovana v Google Ads. Glede na obsežen Googlov obseg, obstaja možnost, da ste videli (in verjetno kliknili) Googlov oglas… in tako imeli tudi vaše potencialne stranke.

Google AdWords oglaševanje

Google AdWords oglaševanje

V tem priročniku boste odkrili, kaj je Google oglaševanje in kaj morate vedeti, da začnete oglaševati v Googlu. Zajemali bomo funkcije, specifične za platformo, in vas naučili, kako optimizirati oglaševalske akcije za doseganje najboljših rezultatov z oglasi.

Kaj je Google AdWords oglaševanje?

Kaj nam ponuja Google AdWords oglaševanje? Ni skrivnost, da so v teh dneh močnejše in bolj osredotočene vaše plačane kampanje, več klikov boste ustvarili – kar vodi k večji verjetnosti pridobivanja novih strank. Zaradi tega je Google Ads vse bolj priljubljen med podjetji v vseh panogah.

Google Ads je plačljiva oglaševalska platforma, ki spada pod marketinški kanal, znan kot plačilo na klik (PPC), kjer vi (oglaševalec) v oglasu plačate na klik ali na prikaz (CPM).

Google oglaševanje je učinkovit način za spodbujanje kvalificiranega prometa ali ustreznih strank do vašega podjetja, medtem ko iščejo izdelke in storitve, kot so tiste, ki jih ponujate. Z Google Ads lahko povečate promet na svojem spletnem mestu, prejmete več telefonskih klicev in povečate obiske v trgovini.

Google Ads omogoča ustvarjanje in skupno rabo pravočasnih oglasov (prek mobilnih in namiznih računalnikov) med vašo ciljno publiko. To pomeni, da se bo vaše podjetje prikazalo na strani z rezultati iskalnih iskalnikov (SERP) v trenutku, ko vaše idealne stranke iščejo izdelke in storitve, kot so vaše, prek Google Search ali Google Maps. Tako dosežete ciljno občinstvo, ko je smiselno, da naletijo na vaš oglas.

Opomba: Oglasi s platforme se lahko razširijo tudi na druge kanale, vključno z YouTubom, Bloggerjem in Google Prikaznim omrežjem.

S časoma vam bo Google Ads pomagal tudi analizirati in izboljšati oglase, da bi dosegli več ljudi, da bo vaše podjetje doseglo vse vaše plačane cilje oglaševalske akcije.

Poleg tega lahko oglase prilagodite svojim proračunom, ne glede na velikost vašega podjetja ali razpoložljive vire. Orodje Google Ads vam omogoča, da v vsakem trenutku ostanete znotraj svoje mesečne omejitve in celo začasno ustavite ali ustavite porabo oglasov.

Kako Google AdWords oglaševanje deluje?

Če želite odgovoriti na to, razmislimo o nekaj statističnih podatkih. Google oglaševanje ima stopnjo klikov skoraj 8 odstotkov. Prikazni oglasi vsak mesec ustvarijo 180 milijonov prikazov. Za uporabnike, ki so pripravljeni na nakup, plačani oglasi v Googlu dobijo 65% klikov. 43% kupcev kupi nekaj, kar so videli v oglasu v YouTubu. Torej, da, Google Ads deluje. Z optimizirano oglaševalsko akcijo in pretočnim potencialom lahko ustvarite tržno kampanjo z dobrim donosom donosa.

Google je najbolj uporabljani iskalnik, ki dnevno prejema 3,5 milijarde iskalnih poizvedb. Da ne omenjam, da je platforma Google Ads že skoraj dve desetletji, kar ji daje nekaj prednosti na področju plačanega oglaševanja. Google je vir, ki ga ljudje po vsem svetu uporabljajo za postavljanje vprašanj, na katera so odgovorili s kombinacijo plačanih oglasov in organskih rezultatov.

Po Googlovem mnenju oglaševalci zaslužijo 8 dolarjev za vsakih 1 dolar, ki ga porabijo za Google oglaševanje. Torej, obstaja nekaj razlogov, zakaj želite razmisliti o oglaševanju v Googlu.

Potrebujete drug razlog? Vaši konkurenti uporabljajo Googlove oglase (in morda celo ponujajo ponudbe za vaše blagovne znamke). Na tisoče podjetij uporablja Google Ads za oglaševanje svojih podjetij, kar pomeni, da tudi če se organsko uvrščate po iskalnem izrazu, se vaši rezultati potisnejo navzdol stran, pod konkurenco.

Če za oglaševanje svojega izdelka ali storitev uporabljate PPC, bi morali biti Google Ads del vaše plačljive strategije – tega ni mogoče (razen morda Facebook Ads, vendar je to drug članek).

Kako Google oglaševanje deluje?

Lahko Google AdWords oglaševanje ne deluje?

Če ste se neuspešno poskušali oglaševati v Googlu, ne obupajte. Obstaja veliko razlogov, zakaj lahko vaši oglasi v storitvah Google slabše delujejo. Pokrijmo nekaj običajnih kršiteljev.

  1. Pogoji za široko ključno besedo Pri ključnih besedah ​​si ga morate resnično pripisati, zato bi moralo biti testiranje in nastavitev del vaše strategije. Če so vaše ključne besede preširoke, bo Google vaš oglas postavil pred napačno publiko, kar pomeni manj klikov in večjo porabo oglasov. Preglejte, kaj deluje (tj. Katere ključne besede ustvarjajo klike) in jih prilagodite tako, da se vaši oglasi najbolje ujemajo s ciljno publiko. Najbrž mešanice ne boste dobili pravilno takoj, vendar dodajte, odstranjujte in spreminjajte ključne besede, dokler tega ne storite.
  2. Neustrezni oglasi. Če se vaš oglas ne ujema z namenom iskalca, ne boste dobili dovolj klikov, da upravičite porabo oglasa. Naslov in kopija oglasa se morata ujemati s ključnimi besedami, ki jih ponujate, rešitev, ki jo oglašuje, pa mora rešiti ne glede na bolečino, ki jo išče iskalec. To je kombinacija, ki bo prinesla rezultate, ki jih iščete, in morda bo le nekaj popravkov. Lahko ustvarite več oglasov na oglaševalsko akcijo – s to funkcijo razdelite test, kateri oglasi najbolje delujejo. Ali še bolje, uporabite Googlovo funkcijo odzivnih oglasov v iskalnem omrežju.
  3. lastna ocena kakovosti. Vaša ocena kakovosti (QS) določa, kako Google določa, kako naj se vaš oglas razvrsti. Višji kot je vaš položaj, boljše so vaše umestitve. Če je ocena kakovosti nizka, boste imeli manj očesnih zrkel v oglasu in manj možnosti za konverzijo. Google vam bo povedal vašo oceno kakovosti, vendar je odvisno od vas.
  4. Slaba ciljna stran. Vaša prizadevanja ne bi smela prenehati z vašim Google oglaševanjem – uporabniška izkušnja po kliku je prav tako pomembna. Kaj vidi vaš uporabnik, ko klikne vaš oglas? Ali je vaša ciljna stran optimizirana za pretvorbe, kar pomeni, da uporablja iste ključne besede? Ali stran rešuje bolečino vašega uporabnika ali odgovarja na njihovo vprašanje? Vaš uporabnik mora doživeti neoviran prehod skozi konverzijo.

Ti splošni izrazi vam bodo pomagali nastaviti, upravljati in optimizirati Google oglaševanje. Nekatere od teh so specifične za Google Ads, druge pa so povezane na splošno s PPC. Kakor koli, to boste morali vedeti, če želite voditi učinkovito oglaševalsko akcijo.

AdRank

Vaš AdRank določa umestitev oglasa. Višja kot je vrednost, boljši boste uvrstitev, več oči bo padlo na vaš oglas in večja je verjetnost, da bodo uporabniki kliknili vaš oglas. Vaš AdRank je določen z vašo najvišjo ponudbo, pomnoženo z oceno kakovosti.

Ponudbe

Google AdWords oglaševanje temelji na sistemu ponudb, kjer vi kot oglaševalec izberete najvišji znesek ponudbe, ki ste ga pripravljeni plačati za klik oglasa. Višja kot je vaša ponudba, boljša je vaša umestitev. Na voljo imate tri možnosti za ponudbe: CPC, CPM ali CPE.

  • CPC ali cena na klik je znesek, ki ga plačate za vsak klik oglasa.
  • CPM ali cena na milijon je znesek, ki ga plačate za tisoč prikazov oglasa, torej ko se vaš oglas prikaže tisoč ljudem.
  • CPE ali cena na posel je znesek, ki ga plačate, ko nekdo izvede vnaprej določeno dejanje z vašim oglasom.

Vrste Google AdWords oglaševanje

Preden začnete plačljivo oglaševalsko akcijo v Googlovih oglasih, boste izbrali eno od treh vrst oglaševalskih akcij: iskanje, prikaz ali video.

Iskalni oglasi so besedilni oglasi, ki se prikazujejo med rezultati iskanja na Googlovi strani z rezultati.
Prikazni oglasi so običajno na sliki in se prikazujejo na spletnih straneh v Google Prikaznem omrežju.
Video oglasi trajajo od šest do 15 sekund in se prikazujejo na YouTubu.

Stopnja klikov (CTR)

Vaš CTR je število klikov, ki jih dobite na svojem oglasu, sorazmerno s številom ogledov, ki ga vaš oglas dobi. Višji CTR kaže na kakovostni oglas, ki se ujema z namenom iskanja in cilja na ustrezne ključne besede.

Stopnja konverzije (CVR)

CVR je merilo predložitve obrazcev kot delež skupnih obiskov vaše ciljne strani. Poenostavljeno povedano, visok CVR pomeni, da vaša ciljna stran predstavlja brezhibno uporabniško izkušnjo, ki ustreza obljubi oglasa.
Prikazno omrežje

Google display

Google oglasi se lahko prikazujejo na straneh z rezultati iskanja ali na spletni strani v Googlovem prikaznem omrežju (GDN).

GDN je mreža spletnih mest, ki na svojih spletnih straneh omogočajo prostor za Google Ads – ti oglasi so lahko besedilni ali slikovni oglasi in so prikazani poleg vsebine, ki ustreza vašim ciljnim ključnim besedam. Najbolj priljubljene možnosti prikaznega oglasa so Google Shopping in oglaševalske akcije z aplikacijami.

Razširitve

Razširitve oglasov omogočajo, da brez dodatnih stroškov dodate oglas z dodatnimi informacijami. Te razširitve spadajo v eno od petih kategorij: povezava do spletnih mest, klic, lokacija, ponudba

Ključne besede

Ko Googlov uporabnik vnese iskalno poizvedbo v iskalno polje, Google vrne vrsto rezultatov, ki ustrezajo nameni iskalca. Ključne besede so besede ali besedne zveze, ki se ujemajo s tem, kar želi iskalec, in bodo izpolnile njihovo poizvedbo. Izberete ključne besede, na podlagi katerih poizvedb, ki jih želite prikazati poleg. Na primer, iskalec, ki vpiše “kako očistiti gumi obutev”, bo prikazal rezultate za oglaševalce, ki so ciljno usmerili ključne besede, kot sta “gumija na čevljih” in “čista obutev”.

Negativne ključne besede so seznam ključnih besed, za katere se ne želite uvrstiti. Google vas bo potegnil od ponudbe za te ključne besede. Običajno so te delno povezane s predvidenimi iskalnimi izrazi, vendar ne spadajo v področje tega, kar ponujate ali želite uvrstiti.

PPC

Plačilo na klik ali PPC je vrsta oglaševanja, pri katerem oglaševalec plača na klik oglasa. PPC ni specifičen za Google Ads, vendar je najpogostejša vrsta plačljive kampanje. Pred začetkom prve oglaševalske akcije za Google Ads je pomembno razumeti začetke in dodatke PPC.
Ocena kakovosti (QS)

Vaša ocena kakovosti meri kakovost vašega oglasa s stopnjo klikov (CTR), ustreznostjo vaših ključnih besed, kakovostjo vaše ciljne strani in preteklo uspešnostjo na SERP. QS je odločilni dejavnik v vašem AdRank.

Na vašo sposobnost ustvarjanja učinkovitih in uspešnih Google Ads vpliva veliko dejavnikov, ki jih nadaljujemo v našem članku o Google oglaševanju.

AdRank in ocena kakovosti

AdRank določa umestitev oglasov, ocena kakovosti pa je eden od dveh dejavnikov (drugi je znesek ponudbe), ki določata vaš AdRank. Ne pozabite, da vaša ocena kakovosti temelji na kakovosti in ustreznosti vašega oglasa, Google pa meri, koliko ljudi klikne vaš oglas, ko je prikazan – to je CTR. CTR je odvisen od tega, kako dobro se vaš oglas ujema z namenom iskalca, ki ga lahko sklepate iz treh področij:

Ustreznost vaših ključnih besed
Če vaša kopija oglasa in CTA zagotavljata tisto, kar iskalec pričakuje glede na iskanje
Uporabniška izkušnja vaše ciljne strani

Vaš QS je tista, na katero bi morali osredotočiti večino pozornosti, ko prvič nastavite svojo oglaševalsko akcijo za Google – tudi preden zvišate znesek ponudbe. Višji kot je vaš QS, nižji bodo stroški pridobitve in boljša umestitev.
Vrste oglaševalskih akcij: iskanje, prikaz in video

V Googlovih oglasih lahko izberete eno od treh vrst oglaševalskih akcij: iskanje, prikaz ali video. Pokrijmo optimalne načine uporabe in zakaj lahko izberete eno od druge.
Iskalni oglasi

Oglasi v iskalnem omrežju so besedilni oglasi, ki se prikazujejo na Googlovih straneh z rezultati. Primer iskanja z žepnimi kvadratki vrne sponzorirane rezultate ali oglase, kot so ti:

Oglasi za iskanje v Googlu

Prednost oglasov v iskalnem omrežju je, da svoj oglas prikazujete na mestu, kjer večina iskalcev informacije najprej poišče – v Googlu. Google prikazuje vaš oglas v isti obliki kot drugi rezultati (razen če ga označujemo kot »oglas«), tako da so uporabniki navajeni videti in klikniti rezultate.
Odzivni oglasi v iskalnem omrežju

Odzivni oglasi v iskalnem omrežju vam omogočajo, da Google vnesete več različic naslovov in kopij oglasov (15 različic oziroma štiri različice), da Google izbere najboljše izvajalce, ki jih bodo prikazali uporabnikom. S tradicionalnimi oglasi ustvarite eno statično različico oglasa, pri čemer vsakič uporabite isti naslov in opis. Odzivni oglasi omogočajo dinamičen oglas, ki je samodejno preizkušen, dokler ne pridete do različice, ki je najbolj primerna za vaše ciljno občinstvo – za Google, to pomeni, dokler ne dobite največ klikov.

Prikazni oglasi

Google ima mrežo spletnih strani v različnih panogah in množico občinstva, ki omogoča prikaz Google Ads, znano kot Google Display Network. Prednost za lastnika spletnega mesta je, da so plačani na klik ali prikaz na oglasih. Prednost oglaševalcem je, da lahko dobijo svojo vsebino pred občinstvom, ki je usklajeno z njihovimi osebnostmi. To so ponavadi slikovni oglasi, ki uporabnike odvrnejo od vsebine na spletni strani.

Vir prikaznih oglasov Google AdWords oglaševanja

Dodatne možnosti za prikazne oglase vključujejo oglaševalske akcije in oglaševalske akcije z aplikacijami, ki so prikazane na straneh z rezultati iskalnikov.

Video oglasi

Video oglasi se prikazujejo pred ali po (in včasih v sredini) videoposnetkov v YouTubu. Ne pozabite, da je YouTube tudi iskalnik. Prave ključne besede vas bodo postavile pred videoposnetek, ki bodo motile uporabnikovo vedenje ravno toliko, da pritegne njihovo pozornost.

Lokacija

Ko prvič nastavite Google AdWords oglaševanje, boste izbrali geografsko območje, na katerem se bo prikazal vaš oglas. Če imate trgovino, naj bo to v primernem polmeru okoli vaše fizične lokacije. Če imate trgovino za elektronsko trgovino in fizični izdelek, bi morali biti vaša lokacija nastavljena na mestih, kamor pošiljate. Če zagotovite storitev ali izdelek, ki je dostopen po vsem svetu, potem je nebo meja.

Vaše nastavitve lokacije bodo igrale vlogo pri umestitvi. Na primer, če imate lastnik joga studia v San Franciscu, nekdo v New Yorku, ki vstopi v »joga studio«, ne bo videl vašega rezultata, ne glede na vaš AdRank. Zato je Googleov glavni cilj iskalcem prikazati najpomembnejše rezultate, tudi ko plačujete.

Ključne besede

Raziskava ključnih besed je prav tako pomembna za plačljive oglase kot za organsko iskanje. Vaše ključne besede se morajo čim bolj ujemati z namenom iskalca. Zato je, da Google vaš oglas ujema z iskalnimi poizvedbami na podlagi izbranih ključnih besed. Vsaka skupina oglasov, ki jo ustvarite v kampanji, bo ciljala na majhen niz ključnih besed (ena do pet ključnih besed je optimalno) in Google bo vaš oglas prikazal na podlagi teh izbir.

Vrste ujemanja v Google AdWords oglaševanju

Vrste ujemanja vam omogočajo malo mahanja, ko gre za izbiro ključnih besed – Googlu povedo, ali se želite natančno ujemati z iskalno poizvedbo ali če naj se vaš oglas prikaže vsem, ki imajo poizvedbo. Izbirate lahko med štirimi vrstami ujemanja:

Široko ujemanje je privzeta nastavitev, ki uporablja katero koli besedo iz vaše ključne besede v poljubnem vrstnem redu. Na primer, “kozja joga v Oaklandu” se bo ujemala z “kozja joga” ali “joga Oakland.”
Spremenjeno široko ujemanje vam omogoča, da določene besede zaklenete v besedno zvezo, tako da jih označite z znakom „+“. Vaša tekmo bo vsaj vključevala to zaklenjeno besedo.
Frazno ujemanje se bo ujemalo s poizvedbami, ki vključujejo vašo ključno besedno zvezo v natančnem vrstnem redu, lahko pa vključujejo dodatne besede pred ali za njim.
Natančno ujemanje ohranja vašo ključno besedno zvezo, saj je napisana v natančnem vrstnem redu.

Če šele začnete in ne veste natančno, kako bo vaša oseba iskala, premaknite se s širokega ujemanja na ožji pristop, da boste lahko preizkusili, katera poizvedba daje najboljše rezultate. Ker pa bo vaš oglas razvrščen po številnih poizvedbah (nekatere so nepovezane), pozorno spremljajte svoje oglase in jih spreminjajte, saj boste lahko pridobili nove informacije.

Naslov in opis

Kopija oglasa je lahko razlika med klikom na oglas in klikom na oglas vašega konkurenta. Pomembno je, da se kopija oglasa ujema z namenom iskalca, je usklajena s ciljnimi ključnimi besedami in nasvet z osebami obravnava jasno rešitev.

Razširitve v Google AdWords oglaševanje

Če imate Google AdWords oglaševanje, bi morali uporabljati razširitve oglasov iz dveh razlogov: so brezplačni, uporabnikom pa ponujajo dodatne informacije in drug razlog za interakcijo z vašim oglasom. Te razširitve spadajo v eno od teh petih kategorij:

Razširitve povezav do spletnih mest povečajo dodatek – tako vam pomagajo pri izstopu – in na vaše spletno mesto zagotavljajo dodatne povezave, ki uporabnikom ponujajo zanimivejše razloge za klik.

Google AdWords oglaševanje

Razširitve povezav do spletnih mest
Razširitve klicev vam omogočajo, da v oglas vključite svojo telefonsko številko, tako da imajo uporabniki na voljo nov (in takojšen) način, kako se obrniti na vas. Če imate ekipo za pomoč strankam, ki je pripravljena vključiti in pretvoriti svoje občinstvo, potem vključite svojo telefonsko številko.

Google oglasi razširitve klicev
Razširitve lokacije vključujejo vašo lokacijo in telefonsko številko v oglasu, tako da lahko Google iskalcem ponudi zemljevid, da vas lažje najde. Ta možnost je odlična za podjetja s prodajalno in deluje dobro za iskalno poizvedbo “… blizu mene.”

Razširitve lokacije google ads
Razširitve ponudb delujejo, če imate trenutno promocijo. Uporabnike lahko zavede, da kliknejo vaš oglas nad drugimi, če vidijo, da so vaše možnosti znižane v primerjavi z vašimi konkurenti.

Ponovno ciljanje v Google AdWords oglaševanje

Ponovno ciljanje, a.k.a. ponovno trženje v Google AdWords oglaševanju je način oglaševanja uporabnikom, ki so prej komunicirali z vami v spletu, vendar še niso izvedli konverzije. Sledilni piškotki bodo sledili uporabnikom po spletu in ciljali na te uporabnike z vašimi oglasi. Ponovno trženje je učinkovito, saj morajo potencialni vašo trženje videti vsaj sedemkrat, preden postanejo stranka.

Kako nastaviti svoje Google oglase

Nastavitev plačljivih oglaševalskih akcij v Googlu je relativno enostavna (in hitra), predvsem zato, ker vas platforma vodi skozi namestitev in vam na poti nudi koristne nasvete. Ko obiščete spletno mesto Google Ads in kliknete »Začni zdaj«, boste izvedeli nekaj korakov, da se bodo vaši oglasi začeli prikazovati. Če imate ustvarjeno kopijo oglasa in / ali slike, vam lahko traja največ 10 minut.

Manj očitne so vse dodatne stvari, ki jih morate storiti, da bodo vaši oglasi optimalno nastavljeni in zlahka sledljivi. Pokrijmo to skupaj. To so koraki, ki jih boste izvedli, ko bodo vaši oglasi poslani v pregled.

Povezava Google Analytics

Verjetno imate na svojem spletnem mestu nastavljen Google Analytics, da lahko sledite prometu, konverzijam, ciljem in katerim koli edinstvenim meritvam. Račun Google Analytics morate povezati tudi z Google Ads. Povezovanje teh računov bo olajšalo sledenje, analiziranje in poročanje med kanali in kampanjami, saj si lahko te dogodke ogledate na enem mestu.

Google Analytics

Google Analytics

Dodajte UTM kode za boljše delovanje Google AdWords oglaševanja

Kode modula za sledenje urhu (UTM) Google uporablja za sledenje vseh dejavnosti, povezanih z določeno povezavo. Verjetno ste jih že videli že prej – to je del URL-ja, ki sledi vprašalnemu znaku (“?”). UTM kode vam povedo, katera ponudba ali oglas je privedel do konverzije, tako da lahko sledite najučinkovitejšim delom oglaševalske akcije. UTM kode olajšajo optimizacijo Google Ads, saj natančno veste, kaj deluje.

Trik je v tem, da dodate svoje UTM kode na ravni oglaševalske akcije, ko nastavite Google Ads, da vam tega ni treba storiti ročno za vsak URL oglasa. V nasprotnem primeru jih lahko dodate ročno z Googlovim ustvarjalcem UTM.

Nastavite sledenje konverzijam

Sledenje konverzijam natančno pove, koliko strank ali potencialnih strank ste pridobili iz oglaševalskih kampanj. Nastavitev ni obvezna, brez nje pa ugibate ROI svojih oglasov. Sledenje konverzijam vam omogoča spremljanje prodaje (ali drugih dejavnosti) na vašem spletnem mestu, namestitev aplikacij ali klice iz oglasov.

Upravljajte in organizirajte svoje oglase z našim brezplačnim Google Ads Kit in Predloge.

Vključite svoje Google AdWords oglaševanje v CRM

Nekaj ​​je treba povedati o shranjevanju vseh svojih podatkov na enem mestu, kjer lahko sledite, analizirate in o njih poročate. CRM že uporabljate za sledenje kontaktnih podatkov in pretočnih tokov. Vključitev Google Ads v CRM vam omogoča sledenje, katere oglaševalske akcije delujejo za vaše občinstvo, tako da lahko nadaljujete s trženjem z njimi, ki so ustrezne.

Strategije ponudb za Google AdWords oglaševanje

Ko nastavite Google oglaševalske akcije in sledite, je čas, da začnete z licitiranjem. Ne pozabite, da je vaša sposobnost uvrstitve v Google Ads odvisna od načina ponudbe. Čeprav je znesek vaše ponudbe odvisen od vašega proračuna in ciljev, je nekaj strategij in nastavitev ponudb, ki se jih morate zavedati, ko začnete plačevati oglaševalsko akcijo.
Samodejno v primerjavi z ročnimi ponudbami

Pri ponudbah za ključne besede imate dve možnosti – avtomatizirano in ročno. Takole delujejo:

Samodejne ponudbe postavljajo Google na voznikovo mesto in omogočajo platformi, da prilagodi ponudbo glede na vaše konkurente. Še vedno lahko določite najvišji proračun in Google bo deloval v razponu, da vam bo zagotovil najboljše možnosti za zmago v ponudbi v okviru teh omejitev.
Z ročnimi ponudbami lahko določite zneske ponudb za svoje skupine oglasov in ključne besede, kar vam daje možnost zmanjšanja porabe za nizko uspešne oglase.

Ponudbe za iskalne pogoje blagovne znamke

Pogoji blagovne znamke so tisti, v katerih je vaše podjetje ali edinstveno ime izdelka. Veliko razprav o tem, ali lahko ponudite svoje pogoje z blagovno znamko ali ne. Na eni strani razprave bi lahko razpise pod pogoji, ki bodo verjetno prinesli organske rezultate, šteli kot zapravljanje denarja.

Na drugi strani vam ponudbe za te pogoje ponujajo domeno nad temi stranmi z rezultati iskanja in vam pomagajo pretvoriti možnosti, ki so naprej vzdolž vztrajnika

Drugi argument v prid ponudbam pod vašimi pogoji blagovne znamke je, da lahko konkurenti nanje oddajo ponudbo, če tega ne storite, in s tem prevzamete dragocene nepremičnine, ki bi morale pripadati vam.

Cena na nakup (CPA)

Če vam ideja o porabi denarja za pretvorbo potencialnih strank v kupce povzroča nelagodje, lahko namesto tega nastavite CPA in plačate samo, ko uporabnik pretvori v stranko. Čeprav bi lahko ta strategija ponudb stala več, lahko tolažite, če veste, da plačate šele, ko pridobite plačljivo stranko. Ta strategija olajša sledenje in upravičenje porabe oglasa.

Dodatna sredstva za optimizacijo vašega Google AdWords oglaševanja

Kopija in naslov oglasa nista edina komponenta, ki bo vašo plačano oglaševalsko akcijo uspela. Če uporabnik klikne, je le začetek … prispeli naj bi se na ciljno stran, ki je optimizirana za pretvorbo, nato pa se odpravijo na stran z zahvalo, ki jim pove, kaj storiti naprej.

Če želite, da vaši oglasi v Googlu prikazujejo kvalificirane potencialne stranke in stranke, si oglejte te dodatne vire in jih uporabite kot smernice, ko nastavite oglaševalsko akcijo za Google oglaševanje.

Google AdWords oglaševanje

Google AdWords oglaševanje

Najboljše prakse ciljne strani vas bodo naučile, kako postaviti ciljno stran, ki je najpomembnejša za konverzije, tako da teh dragocenih klikov ne zapravite.
Optimizirane strani z zahvalo vam pokažejo, kaj lahko storite z novimi strankami po konverziji, kako jih obdržati na svojem spletnem mestu in kako ohraniti pozornost.
Nasveti za Google oglaševanje za mobilne naprave vas naučijo ključne razlike med namiznimi in mobilnimi oglasi ter kako optimizirati oboje.

Preberite tudi vse ostale naše članke na našem blogu:

By | 2019-10-28T23:13:40+00:00 oktober 28th, 2019|Google oglaševanje|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment